.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امامزاده :امكان استقرار دفاتر خبرگزاری ها در استان میسر نیست

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در پاسخ  به در خواست خبر گزاريها گفت: امکان فراهم آوردن شرائط استقرار دفتر نمایندگی خبرگزاریها در سطح استان میسر نیست.

امامزاده  به احداث ساختمان رسانه ای اشاره کرد و گفت : با احداث این ساختمان خبرگزاری ها می توانند از دفتر نمایندگی بهره مند شوند و از امکانات اینترنتی رایگان استفاده کنند . 
او که در جلسه کارگروه فرهنگ و هنر و تربیت بدنی سخن می گفت با اشاره به  کارکرد کنونی  رسانه  به عنوان ابزار قدرت ، گفت : 73 درصد از رسانه های آمریکا و چهار خبرگزاری بزرگ جهان در اختیار صهیونیست ها به منظور دستیابی به اهداف پلیدشان قرار دارد.
وی بر ارتقا رسانه ها در جهت مقابله با این تهدید صهیونیست ها تاکید کرد.
امامزاده همچنین از فعالیت 46 نشریه در سطح استان خبر داد و گفت : قسمت مهمي از هزينه مطبوعات صرف تأمین کاغذ مي شوداما مهمتر از آن نبود یک نظام عادلانه و برابر توزیع آگهی برای مطبوعات محلی و روزنامه های سراسری است .
مدير كل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : شش تا هفت درصد درج آگهی از طرف سازمان فرهنگ و ارشاد توزیع می شود و بقیه از طریق همان شبکه ارتباطی موجود توزیع می شود .
امامزاده خاطر نشان ساخت : تمام دستگاه ها موظفند که تمامی آگهی ها را به ارشاد ارائه دهند و ارشاد هم نیز بر اساس 150 شاخص اهداف توسعه استانی در بین مطبوعات توزیع کند یعنی هر نشریه که اهدافش در راستای اهداف توسعه استان باشد می تواند بهره بیشتری از توزیع درج آگهی ببرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.